Saturday, December 19, 2009

पौडिन प्रेम तालमा आयौ


कहिले तिमी छतमा आयौ, कहिले तिमी झ्यालमा आयौ
थाहै नदिई कहिलेदेखि, मेरो दिलको ख्यालमा आयौ !?

अरु नै थिए फुलेर हाँस्ने, म त झरेको पात झै रुने,
कस्तो उमङ्ग देखेर फेरी, मेरो नै प्रेम जालमा आयौ ?!

सोचेर तिमी पाइला चाल्नु, नबनोस यो पागलपन तिम्रो,
दरबार जस्तो घरबास त्यागी, बाटोको थोत्रो पालमा आयौ

के छ त्यो ममा, अरुमा छैन ?! मिल्छ के त्यो, मिल्दैन अरुमा ?!
बिर्सी फेवा-रारालाई तिमी, पौडिन प्रेम तालमा आयौ

फूल झै भईछौ रमाएँ म , नसुँघ्दै बास्ना लठ्ठिएँ म ,
एकसठ्ठीमा सानी नै थियौ, बढेर कुन सालमा आयौ?

2 Comments:

At March 24, 2015 at 1:50 AM , Anonymous Anonymous said...

म एडम्स KEVIN, Aiico बीमा plc को एक प्रतिनिधि, हामी भरोसा र एक ऋण बाहिर दिन मा व्यक्तिगत मतभेद आदर। हामी ऋण चासो दर को 2% प्रदान गर्नेछ। तपाईं यस व्यवसाय मा चासो हो भने अब आफ्नो ऋण कागजातहरू ठीक जारी हस्तांतरण ई-मेल (adams.credi@gmail.com) गरेर हामीलाई सम्पर्क। Plc.you पनि इमेल गरेर हामीलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ तपाईं aiico बीमा गर्न धेरै स्वागत छ भने व्यापार वा स्कूल स्थापित गर्न एक ऋण आवश्यकता हो (aiicco_insuranceplc@yahoo.com) हामी सन्तुलन स्थानान्तरण अनुरोध गर्न सक्छौं पहिलो हप्ता।

व्यक्तिगत व्यवसायका लागि ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो इमेल संपर्क भने उपरोक्त तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण प्रक्रिया गर्न
ठीक।

 
At September 9, 2017 at 3:30 AM , Blogger Yakthungba said...

nice post,
visit this blog about Limbuwan :
https://limbuwankingdom.blogspot.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home